Trött, så trött

Skulle vilja svara er alla personligen, men känner att krafterna inte räcker till. Orkar varken läsa, lösa korsord eller koncentrera mig på TV:n. Nu gör inte det sistnämnda så mycket, för där finns inget att titta på. Men det tråkiga är att jag inte ens orkar ta emot besök. :-( Jag får koncentrera mig på en kort lägesrapport medan jag har lite kraft.

Allt är bra med tuttar och mage. Det ser bra ut säger de hela tiden. Jag ser ju inte så mycket, annat än att det finns något under blusen som putar ut. Tre av fyra dränage är dragna och så även katetern. Så det går framåt. Jag har till och med fått på mig ett par trosor. Dock har jag ett HB på 84, vilket är alldeles för lågt. Det gör att jag är supertrött och sover mest. Förmiddagens toalettbesök landade i en svimningsattack och de fick mer eller mindre bära mig tillbaka till sängen. Av någon outgrundlig anledning tycker inte läkaren att jag behöver blod. Det tycker jag – och sköterskorna! Vi får väl se om jag kan tjata mig till det under dagen.

I morse kom brevbäraren med ett diplom och fem guldmedaljer! :-) Tack Katarina, jag älskar din humor. Det förgyllde min dag. När jag kommer hem ska jag scanna och fotografera. Nu ska jag sluta ögonlocken en stund igen. Hoppas på lite blod och förnyad energi.

3 tankar på “Trött, så trött

  1. Skönt att höra ifrån dig. Hoppas att du får en transfusion du verkar behöva det! !!
    Sov, vila snart är du på benen igen!
    Kram Annika

Kommentarer är stängda.