Till minne av farfar

En vecka har gått sen mitt förra inlägg här. Men trots att jag numera är fullvärdig medlem på ett gym, haft nytt möte med SIUS och varit på konsert med Darin har mina tankar varit upptagna på annat håll den senaste veckan. Det har helt enkelt inte funnits utrymme för några fyndiga formuleringar här. Även om jag inte varit fysiskt närvarande, har mina tankar ständigt vandrat till sjukhuset där Bertils farfar kämpat mot slutet. Natten till lördag somnade han in för gott och har äntligen blivit befriad från alla sina plågor.

Farfar har alltid varit avundsjuk på mina ständigt blommande orkidéer, så denna vackra blomma tillägnar jag honom. Må han vila i frid.

orkide

4 thoughts on “Till minne av farfar

  1. Du har varit duktig som orkat med att stötta andra människor fastän du har haft det tufft. Du är verkligen ingen offerkofta. Vänliga hälsningar kristina

  2. Men vad tråkigt! du har varit ett bra stöd för dem. Det vet jag.
    Själv ligger jag i influensan. Hela Uppsala stad är drabbat. Segt men det finns väl ett slut på det hela..
    Kram Annika. 💞

Lämna en kommentar

