Julklapp i förskott

julklapp

7 thoughts on “Julklapp i förskott

  1. Helt fantastiskt, så glad för din skull, det var ju detta du ville och att det gick så ”snabbt” hade man ju knappt kunnat drömma om.
    Stor kram
    Karin

  2. Grattis Else! Nu är du på G! Jag förstår att du har en fjärilsfarm i magen just nu men det måste ändå vara skönt att veta när det börjar! Sedan kommer det säkert att ta tid innan allt är klart och man vänt ryggen mot sjukhusdörren sista gången och går hem.
    Det känns lite tidigt att hålla tummarna nu men jag är otroligt glad för din skull!
    Jag får en tid efter helgerna, men det är jag själv som bett att få det eftersom det passar mitt ”livspussel” lite bättre.
    Massor av goa helgkramar från ett gråtrist Uddevalla
    //Sibylla

    • Ja det gav gåshud och fjärilar i magen när kuvertet damp ner i brevlådan idag. Det är mycket att ta in just nu och plötsligt är tiden räknad. Bara en månad kvar! Hujedamej.

Lämna en kommentar

