Helt galet

När jag publicerade CancerRehabFondens film och meddelade dem att jag hade lagt ut den på bloggen fick jag nästan omgående ett mail därifrån där de dels tackade för att jag ville hjälpa till att sprida filmen och dels frågade om jag ville skriva ett blogginlägg hos dem.

Idag kom det ett mail att nu finns mitt inlägg utlagt på deras sida. Jag klickade på länken och fick en chock när jag såg den stora bilden. Helt galet roligt i alla fall att få vara med och sprida kunskap lite mer officiellt. :-)

Klicka på bilden så kommer du till inlägget på CancerRehabFondens blogg.

cancerrehabfonden_blogg

6 thoughts on “Helt galet

    • Hej Karin!
      Varför har du inte möjlighet till det? Det är en möjlighet man tar sig för den är en del av behandlingen. Försök komma iväg, ta dig den tiden, det handlar om en vecka av ditt liv. En livsnödvändig vecka kan jag tycka. Ett bra avstamp för att komma vidare. Den skulle göra dig gott. Lydiagården har speciella bröstcancerveckor och de är helt suveräna där! Jag önskar att alla bröstsystrar fick den möjligheten. Stor kram!

  1. Men vad roligt! Det är så bra att din blogg lyfts fram! Du är enastående duktig ;)) som jag sagt du borde få betalt men nu får du ett riktigt erkännande på hur bra du är. Min man har sagt att du borde ha en sponsor. .
    Kram Annika

Lämna en kommentar

