Envishet lönar sig!

Skam den som ger sig. Idag damp det ner ett brev där min fondansökan till Lydiagården blivit beviljad! :-) Så nu slipper Lydiagården själva stå för min vistelse där. Jag är så glad!

För övrigt ligger jag pall i min säng med min skinnflådda armhåla. Jag försöker hålla vänsterarmen så långt från kroppen som möjligt för att tillföra luft och undvika friktion i armhålan så huden kan läka där. Det svider nåt förbannat! Jag har plockat fram min älskade vetekudde som jag kyler i frysen och lägger på för att ge svalka och det är jätteskönt. Å så proppar jag mig full av piller. En mix av Tavegyl, Diklofenak och Panodil flera gånger om dagen. Dör jag inte av cancern är väl risken stor att jag dör av överdos om inte det här vänder snart.

Åter till ryggläge!

3 thoughts on “Envishet lönar sig!

  1. Har du försökt med potatismjöl..? Tänker att det lindrar ju kliande vattkoppor samt borde minska friktionen, fast har verkligen ingen aning om det är ok.. Tänker på dig, du är en kämpe! kram

  2. Härligt med Lydiagården, önskar jag var fördig och kunde hänga på. Lider med dig hoppas verkligen det går över snart, men tänk nu är du faktiskt ute på andra sidan (som du själv skrev sist), helt fantastiskt mitt i eländet. Tänker på dig!
    Kramar i massor

  3. Skönt att det löste sig helt och hållet med Lydiagården! Och trist att du har så ont! Men tänk på att du har gjort klart alla behandlingar och att det snart är över. Du har ju något att se fram emot!

Lämna en kommentar

