Påskharen finns!

Idag kom posten med paket från påskharen! Så glad jag blev! Tack snälla Katarina! :-)salta_bildack

Sen var det inte så kul längre… De har precis ringt från Onkologen. Mina prover var nere i botten, allt under 0,5 är dåligt, mina värden låg på 0,2… Så nu blir det inläggning på isoleringen och penicillin i armen. Och inte nog med det, det är fullt i Malmö så jag måste ta mig till LUND! Gah! Så sjuk känner jag mig verkligen inte, men tydligen är det farligt och risken finns att jag blir väldigt dålig snabbt, så det går inte att chansa och stanna hemma en natt. Suck. Vad jag är glad att Bertil är så stor så han kan klara sig själv.

Jag önskar er alla en riktigt Glad påsk, med denna tjusiga bukett som kom med bud idag.

glad_pask

Lämna en kommentar

