Påsk, katt och koloni :-)

Äntligen! Fyra hela lediga dagar och på det underbart sommarväder! Kan det bli bättre? Ja det kan det faktiskt, för jag ska dessutom vara kattvakt vilket innebär att jag även har tillgång till koloni några dagar. Underbart!

Idag gick jag redan klockan 13 från jobbet och mötte Susanne på Entré för lite skoshopping. Sen blev det en eftermiddag i solskenet vid kanalen med en kall öl. Vädret är ju alldeles underbart, rena rama sommaren. Jag älskar våren när den är så här. Njuter av varenda sekund.

I morgon blir det sill och grill. Farmor och farfar var bjudna också, men farfar mår tyvärr inte så bra. Farmor kommer dock gärna ensam så det gläder mig. Vi kommer att få en härligt avkopplande dag i solen med massor av god mat. :-)

Lämna en kommentar

