Kick Off

Nu har jag klappat guldklimpen! :) Keep It Face, så här ser hon ut – "min" häst, tillsammans med sin skötare Caroline:

Naturligtvis tog mina batterier till kameran slut efter bara två bilder och de nya jag hade tagit med mig funkade inte. :(( Turligt nog hade Susannes kollega sin kamera med och de bilderna får jag i morgon. Men visst e hon fin? Hon var lite orolig först, men vem hade inte varit det inför flera hundra åskådare? Hon är ju bara barnet än. Men efter ett tag lugnade hon ner sig och på slutet fick vi chansen att klappa henne också.

Bortsett från att det var svinkallt och blåsigt, trots att solen sken, var det en bra dag på Jägers. Sex rätt på V75, men som vanligt när vi har det så ger det nästan ingenting. Men ändå, 4×38:- gav ju trots allt en liten, liten vinst när insatsen på 108:- räknats bort. Sen lyckades vi få rätt i Dagens Dubbel och kunde kvittera ut hela 84:- på satsade 30 och så fick vi in lite smått och gott i flertalet lopp och summan av kardemumman blev en liten vinst på spelet. En heldag på Jägers kostade oss totalt en öl och en portion lasagne. Det är ett rätt billigt nöje för en hel dag måste jag säga. :))

Jag var lite orolig för hur jag skulle klara att stå och gå en hel dag med min onda höft, men hör och häpna det gick hur bra som helst! Jag tog min "kliemedicin" på morgonen, det fick bära eller brista den är trots allt den bästa, sen behövde jag inte ens fylla på mer under dagen. Kan det vara en bättring som är på gång? Idag har jag inte tagit någon medicin än och jag känner ingenting. Det är helt fanatiskt! Men man ska väl inte ropa hej för tidigt, jag har ju inte rört särskilt mycket på mig idag. Men jag hoppas såklart att alla behandlingar hos kiropraktorn snart börjar ge resultat.

Lämna en kommentar

