Bredband2 värsta skit

Om du, mot förmodan, skulle gå i tankarna att byta bredbandsleverantör och snubblar över Bredband2 för att de har bra priser, så välj ALDRIG dem!! De skriver så fint på deras hemsida om hur bra service de har och hur de månar om sina kunder. BULLSHIT!! Sen den 17 februari har jag försökt komma i kontakt med dem för jag kan inte längre skicka mail från min Outlook. Jag har mailat dem FEM gånger, under SEX dagar utan att få svar. Ringde dem i söndags och då lovade de att återkomma til mig via mail, men ingenting hände. Surprise… Ringde dit idag igen och undrade hur de definierar god service. Killen i luren blev stum, han förstod nog inte frågan. När jag beskrev mitt problem och hur jag försökt få kontakt var hans svar "Så är det"… VA???
 
Jag undarde om han inte ens tänkte be om mitt kund- eller ärendenummer så sa han att "jo det kan jag göra, men det hjälper inget". SANSLÖST!! Tack för ingenting. Nä fy F**N vilken nonchalans. Behöver jag tillägga att jag ännu inte fått något svar därifrån? Det har gått en vecka…  Dags att byta bredbandslevarantör – igen. :(((
One thought on “Bredband2 värsta skit

  1. Låter inte så kul precis… Jag haqr tele2 på kansliet och det har varit en och annan driftstörning o lite klydd med bredbandstelefonin i början men de gånger jag ringt har det varit både snabb och mycket trevlig kundtjänst/support. Telia har vi hemma och det är mer driftsäkert men usel service!

Lämna en kommentar

