Hva’ gør vi nu lille du?

Ååååh så trött jag är! Vilken härlig dag det blev igår! Meteorologerna hade ju pratat om svalare väder med riskt för skurar. Men jag tror det var årets varmaste dag och en blåare himmel får man leta efter. Inte ett moln så långt ögat kunde se. Kim Larsen gjorde ingen besviken och jag har dansat och sjungit med efter bästa förmåga under de nästan två timmar han höll på. Med resultatet att jag idag känner mig helt mörbultad. Har legat i min baden-baden på balkongen hela förmiddagen och bara slappat. Jag som skulle städa idag… får väl ta det en annan dag.
 
Tack Fia för att vi fick våldgästa! Och tack för god mat och många härliga skratt! Det är alltid lika kul att ses, undrar hur du mår idag… ;))
One thought on “Hva’ gør vi nu lille du?

  1. Det var jättekul att ha er här! Fantastisk dag/kväll både vädermässigt och i underhållningsvärde… ;-) Stor kram från landet till stan!

Lämna en kommentar

