Min goda fe har gjort det igen

Jag har en alldeles egen god fe! Hon står mig bi oavsett hur gnällig, tråkig och oförskämd jag är ibland. (Jag får nog ta och skärpa mig lite tror jag) Hon hejar på vid sidolinjen och kommer med uppmuntrande tillrop när jag är som värst. Hon kan ofta få mig att skratta och hon verkar ha överseende med det mesta. Fantastiskt! Som belöning för mitt usla humör och tråkiga attityd kan jag därför idag stolt presentera min nya kaffekokare, en Melitta Linea Unica. Den pryder verkligen sin plas i mitt kök och jag ser nu fram emot många goda koppar kaffe. Tack så mycket!
One thought on “Min goda fe har gjort det igen

  1. Kan ju inte påstå att jag känner mig som någon fe, varken ond eller god, men jag kan ju inte ha på mitt samvete att du sitter och slavar tålmodigt för att göra fina saker till FAS-föreningen samtidigt som du ådrar dig magplågor för att du sörplar i dig undermåligt halvljummet kaffe! Slit bryggaren med hälsan, den är dig väl unnad och en vacker dag – innan den är utsliten – kanske jag kan få bjuda in mig på en kopp :-) För övrigt tycker jag inte alls du är speciellt oförskämd, möjligen lite gnällig ibland men det tar jag så gärna ;-)

Lämna en kommentar

