Botten e nådd!

Gårdagens V75 bjöd på ett riktigt bottennapp! Vi hade 0 = NOLL rätt! Inte ens om vi hade tagit med alla hästar vi hade tillsammans, vilket hade gett ett system för 1500 spänn, hade vi haft fler…  Å andra sidan kan vi konstatera att vi var i gott sällskap, endast tre personer hade lyckats pricka in 7 rätt. Nu kan det inte gå sämre framöver, allt som sker är en klar förbättring. Botten är nådd.
 
Och här har nu blivit adventsfint. Städade, putsade fönster, tvättade, hängde upp julgardiner och plockade fram adventsstakarna och annat smått och gott hela dagen igår. Landade i soffan som en säck potatis kl 19.30, lagom till Postkodmiljonären. Sen rörde jag inte en fena på hela kvällen. Trots det var jag inte riktigt klar, så förmiddagen idag har jag ägnat åt att stryka och färdigställa lägenheten inför eftermiddagens glöggträff. Nu har jag bara en sak kvar att göra och det är att putsa det fönster jag alltid glömmer… *suck* att jag aldrig lär mig att jag har ett fönster i arbetsrummet också. :(
 
Ingen rast, ingen ro, nu rusar jag vidare med mina förberedelser… Ha en skön första advent!
Lämna en kommentar

