Magi…

V75 i all sin ära, men någon magi bjuder det inte på, åtminstone inte några långa stunder. Miljonär varje lördag fram till klockan 14.30 ungefär, sen dräller fel häst in på första plats. :( Kreatur! Vi brukar ju se detta spektakel live på Jägers de gånger det är V75 här, men idag blev det till att stanna hemma. Dels är vädret skit, men den största anledningen är att vi vill vara pigga ikväll. Något man aldrig är efter en hel dag på travbanan. Då brukar man landa pladask i soffan för att sen inte röra en fena resten av dagen.
 
Idag landade jag i soffan redan klockan 13 och efter en hel dag på sofflocket är jag nu jättepigg – eller i alla fall nästan. On några timmar ska jag njuta av en kväll med mycket magi – hoppas jag. Har biljetter till Joe Labero och Robert Wells "Christmas Spectacular". Även om vissa personer i min närmaste omgivning ser det som ett straff, är det något jag ser fram emot. Såg Labero för 13 år sen på Slagthuset och det var häftigt. Ikväll kryddas upplevelsen med Lennie Norman och Robert Wells. Det kan inte annat än bli kanonbra! :)
 
Dessutom ingår stort julbord, även om jag hade kunnat vara utan just den lilla detaljen…  Återkommer med rapport!
Lämna en kommentar

