Nu gjorde jag det igen…

Ack, vilken dalig karaktar man har… Lovade mig sjalv att inte gora det i ar igen, hade ju vad jag behover, men sa foll jag for frestelsen. Kostade ju bara 190 spann… Vad? Den som kanner mig har nog redan gissat, men for er andra handlar det givetvis om en ny hanvaska. Samma modell som jag kopte forra aret, som varit saa bra. Dock har jag tyckt att den bruna fargen varit lite trist pa sommaren sa nu hittade jag en knallrod, av lenaste skinn. Ja, jag vet, jag ar fortappad.
 
Igar hade vi vaxlande solighet, dvs mest sol, men med sma vita fluffiga saker pa himlen. Vi blev rejalt blota vid ett par tillfallen, men det var frivilligt denna gangen. Fina vagor slog over oss och det var harligt i vattnet och vi badade flera ganger. Sen badade Bertil i poolen ocksa pa eftermiddagen, medan jag intog solsangen och en pilsner.
 
Och i kvall ar det fotboll, Sveriges tur att gora bort sig igen? Bertil vill se matchen, sjalv skiter jag i vilket. Skont att vara borta under ett VM, aven om det visas fotboll overallt man kommer. Men man maste ju inte titta… Gar med bindel for ogonen… Sa Katarina, du kan halsa Bosse det! ;)
 
Nu ar det Bertils tur att inta datorn, Ake fyller ar idag, sa han ska gratuleras.
Lämna en kommentar

